Школа Ньїнґма має найдавнішу історію передачі з усіх чотирьох основних шкіл тибетського буддизму. Школа Ньїнґма в першу чергу спирається на Старі Переклади, зокрема тантричні тексти, і її джерела простежуються до засновників тибетського буддизму того часу Кенпо Шантаракшіти, Ачар’я Падмасамбхави й Короля Дхарми Трисонг Децена. Ті ранні переклади були підготовлені реалізованими майстрами, чиї власні духовні досягнення визначали глибину цих текстів і вважаються набільш близькими до оригінальних індійським джерел. Згідно історії лінії Ньїнґма, початковим учителем Дхарми, який став ототожнюватися з цією лінією, був Самантабхадра (Кунтузангпо), який є «початковим Буддою» і втілює тіло істини або Дхармакаю всіх Будд.
Школа Ньїнґма також ідентифікує Ваджрадхару (який, як кажуть, є еманацією Самантабхадри) і п’ять родин Будди, від яких прийшли багато вчень та практик. Кажуть, що вони є «Тілами Насолоди» або Буддами-Самбогхакаями, чиї вчення в першу чергу призначені для сприйняття практикуючими з просунутими здібностями. Окрім цих надзвичайних особистостей, в цій лінії також є ряд видатних вчителів, що народжувались у людському тілі, найбільш значущим з яких є Падмасамбхава, відомий тибетцям як Ґуру Рінпоче, «Дорогоцінний Майстер». Ґуру Рінпоче був родом із Північної Індії. Цей великий тантричний йогін сприяв поширенню буддизму в Тибеті. Через сильні зв’язки лінії Ньїнґма з Ґуру Рінпоче, а також з іншими великими вчителями ранніх часів, такими як Вімаламітра, Вайрочана, Шантаракшіта та ін., ця лінія зазвичай вважається найбільш автентичним і повним вченням ранніх майстрів, що вкоренила Буддизм в Тибеті.
Загалом є три великих Передачі, які складаються з (а) Довгої Передачі Кама (Ринг-Ґ’ю-Кама), (б) Короткої Передачі Терма (Не-Ґ’ю-Терма) і (в) Вчення Чистого Бачення (Заб-мо-даґ-нанґ).
Перша − це далека лінія вчень, яка пов’язана з вченнями Махайоги, Ануйоги і Атійоги. Всі разом вони передаються як «Потрійний союз Сутри, Магічного зв’язку та Розуму» (Дхо-Джу-Сем-Сум).
Друга − коротка лінія передачі містить вчення, звані «Потрійний союз Ґуру, Велика Досконалість і Велике Співчуття» (Ла-Дзоґ-Туґ-Сум), ці навчання приписуються Ґуру Падмасамбхаві, також відносяться до Будди Великого Співчуття Авалокитешвари.
Третя − глибока лінія чистого бачення й в цьому потоці передачі Ґуру Падмасамбхава постає перед Утримувачами Скарбів Терма й каже особисто.
К’ябдже Тертон Намкха Дріме Рабжам Рінпоче зараз є Верховним Головою Лінії Ріпа Школи тибетського буддизму Ньїнґма і володарем лінії Такшам. У віці тринадцяти років у Рінпоче було безпосереднє бачення Ґуру Рінпоче, який дарував йому посвяту ввведення в природу розуму, а також таємне ім’я − Дордже Зіджі Цел, надавши таким чином повноваження намісника Ґуру. Після цього Намкха Дріме Рабджам Рінпоче розкрив безліч Скарбів Розуму у стані пробудження. У нього неодноразово були бачення просвітленого царя-воїна Ґесара із Лінга й, будучи реінкарнацією старшого брата Ґесара Ґьяцо Шалкара, він ясно пам’ятає свої колишні життя.
Навчання Скарбів Розуму К’ябдже Намкха Дріме Рабджам Рінпоче включають у себе всі вчення циклу Дорогоцінна Скарбниця трьох сімейств. Він розкрив вчення Терма, що містять в собі всі аспекти Ґесара, який втілює Три Кореня, а також вчення про досягнення чотирьох активностей. Крім того, завдяки йому були відкриті такі вчення як Пурба, Єше Цог’ял, Дордже Дроло. Ці безліч глибинних скарбів Дхарми, призначених для нашого часу, було їм відкрито саме для того, щоб запобігти виродженню вчень.
Завдяки візитам наших вчителів, підтримці міжнародних сангх і участі наших представників в міжнародних тренінгах, Ripa Україна має можливість виконувати чимало практик лінії Ripa:
Ми намагаємося проводити наші практики регулярно і допомагаємо початківцям, які прагнуть вчитися Дхармі. Й дуже сподіваємося отримувати багато інших вчень та садхан від наших вчителів в майбутньому для вкорінення Дхарми в Україні на благо всіх живих істот.